مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 06:352021-07-25بين الملل

تغییر قواعد بازی؛ روسیه دیگر حملات رژیم صهیونیستی به سوریه را نادیده نمی گیرد


سایت اسراییلی دبکا نوشت، نیروهای روسیه در سوریه از فرماندهی روسیه در مسکو دستور گرفته اند که در صورت ورود موشک ها و جنگنده های اسراییلی به حریم هوایی سوریه آنها را رهگیری کنند.

- سایت اسراییلی"دبکا" نوشت، نیروهای روسیه در سوریه از فرماندهی روسیه در مسکو دستور گرفته اند که در صورت ورود موشک ها و جنگنده های اسراییلی به حریم هوایی سوریه آنها را رهگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت عبری زبان دبکا در گزارشی که روز شنبه منتشر کرد، بیان داشت که برخی منابع وزارت دفاع روسیه موضوع تغییر سیاست های روسیه را تأیید کردند و افسران روسی مسؤول سامانه های دفاع هوایی در سوریه برای سرنگونی موشک ها و جنگنده های اسراییلی در صورت نفوذ به حریم هوایی سوریه تلاش خواهند کرد.

این سایت با اشاره به توقف اجرای توافقنامه محرمانه منعقد شده در اواخر سال 2018 میان ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اشاره کرد که بر اساس آن جنگنده های اسراییلی اجازه فعالیت آزادانه در سوریه را داشتند و نیروهای روسیه علیه آنها وارد عمل نمی شدند.

پایگاه مذکور به تغییر سیاست های روسیه در پی حمله اخیر جنگنده های اسراییلی به حلب و رهگیری هفت راکت از مجموع هشت راکت شلیک شده توسط این جنگنده ها اشاره کرد و افزود، پس از آن، حمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر قواعد بازی؛ روسیه دیگر حملات رژیم صهیونیستی به سوریه را نادیده نمی گیرد

تغییر قواعد بازی؛ روسیه دیگر حملات رژیم صهیونیستی به سوریه را نادیده نمی گیرد